Kamp Alanları Logo

İnek Obası Çadır Kamp

İnek Obası Çadır Kamp alanı Balıkesir'in Edremin bölgesinde Beyoba bölgesinde bulunmaktadır. Özellikle temiz hava ve sakin bir bölge isteyenler için mükemmel bir kamp alanı olan bu bölge ayrıca Kazdağ..
Beyoba, 10300 Edremit/Balıkesir 90 533 360 8503
Yaklaşık olarak 40₺ / Günlük

Açıklama

İnek Obası Çadır Kamp alanı Balıkesir'in Edremin bölgesinde Beyoba bölgesinde bulunmaktadır. Özellikle temiz hava ve sakin bir bölge isteyenler için mükemmel bir kamp alanı olan bu bölge ayrıca Kazdağlarında olmasıyla da ilgi çekmektedir. Kamp alanının Kazdağlarında olmasının en büyük artılarından bir tanesi ülkemizdeki en temiz havalardan birine sahip olmasını sağlamasıdır. Bu temiz hava sayesinde bol bol oksijen alıp şehrin kalabalığından ve gürültüsünden uzaklaşarak orman alanında güzel bir tatil geçirebilirsiniz, kitabınızı okuyabilirsiniz. Ayrıca kamp bölgesinin birçok farklı etkinliğine de katılabilirsiniz. Bölgenin en çok ilgi gören etkinliklerinden bir tanesi gece yapılan açık hava sineması. Bu sinemada ilginizi çeken filmleri izleyebilir ve etkinliğe katılabilirsiniz.

Fiyatlandırma Tablosu

Kahvaltı Dahil 70₺
Fiyat değişiklikleri için mutlaka kamp yeri ile görüşün!

Fotoğraflar

• İnek Obası Çadır Kamp - 20
  • İnek Obası Çadır Kamp - 21

Olanaklar

Ateş AlanıBungalovÇadır KiralamaBuz DolabıDuşHavuzKaravan AlanıMarketDeniz KenarıRestoranMangal AlanıÜcretsiz OtoparkElektrikWifiWCOrman AlanıNehir KenarıGöl KenarıKahvaltı DahilSıcak SuCafeSoyunma Kabini

İnek Obası Çadır Kamp Hakkında 16 Yorum

ÖY

Ömer Yıldırım

30 Temmuz 2020 Perşembe 17:29

işletmecisi güler yüzlü ve ilgili. tuvaletler ve kullanım alanları çok temiz. tek negatif yönü kamp alanın çok rüzgar alması ve gece boyu bundan dolayı ara ara uyanmanız. fakat kaz dağlarında kamp yapmayı planlıyorsanız bunu zaten göze almalısınız.

ey

erdi yaman

1 Şubat 2020 Cumartesi 17:25

10 ağustos civari kurban bayrami arefesi kalip gidecektik ama guzel vakit gecirince 1 gun daha kaldik.kamp alani sessiz ve dogaya saygili insanlar tarafindan yonetiliyor.dolayisi ile gece muthis sessizlikte dinleniyorsunuz.kamp alanina gore gayet temizdi dus sicakti konum olarakda cok begendik.45 tl kisi basi ucreti vardi.olumsuz olarak soyleyebilecegim tek sey bazi bolgeler egimli ve kaz cok saldirgan esimi 2 kere kovaladi cok guzel anilar birakti bize

Mehmet Özyürek

16 Kasım 2019 Cumartesi 01:28

Süper manzara samimi ortam Ister mangal yap Ister muhteşem kazdağı _ EDREMİT korfezi manzarası eşliğinde kahveni çayını yudumla Ozan bey ve sezgin beyin işletmecisi olduğu guzel bir mekan Ailecek gidebilecek nazih bir yer Çocuklar için eğlenceli aktiviteler mevcut Yol düzgün her türlü araç gidebilir Çadır kamp yapmak için herturlu imkan da hazırlanmış

öc

ömer cimem

9 Kasım 2019 Cumartesi 21:36

Elektrik sıkıntısı var. Çok geniş bir alan değil. Aileler için güvenli ve temiz. Çocuklar için kümes hayvanları var. Ama yemek, çay vs gibi sıkıntılar var. Ateş yasak, kamp yapıyor hissetmiyorsunuz. Tecrübeli kamçılar için uygun değil. Ama yeni başlayanlar için güvenli liman

A

Abdullah Kütük

2 Kasım 2019 Cumartesi 01:56

Öncelikle slm, tesiş düzen acısından vasat wc'ler temiz idi, bulasık yıkama yerleri pişlik içindeydi(bulaşık su gider yolu yoktu yani) Ağaç düzenleri iyi değildi budama yapılmamış işletmeye yakışır bir düzen yoktu malesef. İlk gün geldiğimizde kahvaltımızı işletmeden yaptık fiyat abartıydı 2 kişi 50 tl ödedik o kahvaltıya gerçekten yüksekti. Memnun oldukmu olduk ama tam anlamıyla değil yazdıklarımı dikkate alırsanız daha başarılı bir işletmeye sahip olabilirsiniz

MD

Mesut Demiratar

20 Ekim 2019 Pazar 04:30

Google Haritalar aracılığıyla buldum ve çok fazla detayına da bakmadım açıkçası. Çalışanlarına ve sahibine de dediğim gibi ismi bana çekici geldi. Sadece ismine geldim. :) Kamp alanı, denizden uzaklaşıp biraz tepeye doğru çıktığınızda sizi karşılıyor. Araçlar için yeterli sayılabilecek bir park alanı var. Kendi çadırınızla veya işletmenin size sunduğu çadırlarla giriş yapabiliyorsunuz. Genel olarak ailelerin rahatlıkla zaman geçirebileceği bir alan. Bazı dönemlerde gençlik etkinlikleri oluyormuş. Eğer ailece gidecekseniz, o günlere denk getirmek istemeyebilirsiniz. Çok fazla ses ve alkol tüketimine bağlı olarak sınır aşma olabilir. Genelde kamp çadırlarının yanı başında elektrik ve aydınlatma oluyor. Kamp alanının bazı bölgelerinde yok. Bizim kaldığımız nokta da aydınlatma yoktu fakat işletme tarafından taşınabilir, akülü aydınlatma sağlandı. Çalışanlar gayet iyiydi. Kamp alanında serbest gezen kazlar var. Bağlı köpek var. Kamp alanı tepede olduğu için kirpi gibi hayvanlara denk gelebilirsiniz. Banyoları var. İki tuvaleti var. Tuvaletler için çok çok temiz diyemem ama standart düzeyde. Alanın ortasında ve tesiste oturma alanları ve çay bahçesi mevcut. Kamp alanında en sevdiğim şey sabahları "İnek Obası uyaaaan" şeklinde bağıran Badi Ekrem'in ses kaydıydı. :) Giriş ücreti kişi başı 30 TL bareminde. Gideceklere tavsiye ederim.

OT

Ozan Türkmen

6 Ekim 2019 Pazar 00:30

Bölgenin en iyi kamp alanı. Kazdağlarının eteklerinde çam ağaçlarının altın da. Kızılkeçili köyünün üstü Hasanboğuldu ve Sütüven şelalesine en yakın kamp alanı. Restaurant hizmeti var. Açık büfe kahvaltısı harika. Güvenli. Müşteri portföyü üst düzey. İşletmecileri son derece yardım sever ve güler yüzlü. Temizlik üst düzeyde. 4 tuvalet 2 sıcak sulu duşu mevcut. Sanatsal etkinlikleri ve gece açık hava sineması var. Oksijeni çok yüksek.

Orçun Çelik

24 Eylül 2019 Salı 16:26

Telefon görüşmesi ve whatsup mesajı onayına istinaden 5-7 Eylül arası kamp için tesise gittiğimizde tesisin kapalı olduğu öğrendik, çocuk ile ciddi derecede mağdur olduk, akşam saatleri olduğu için otelde gecelemek durumunda kaldık. Tesis yetkilisi ile görüştüğümde bilgi verdiklerini söylediler ama bana telefon yada mesaj ile tesisin kapalı olduğu bilgisi ulaşmadı, tesis kapalı olacaksa niye rezervasyon alınıp teyid veriliyor ? Tesis yetkilisi başka kamp yerleri önererek yardımcı olmaya çalıştı ama bu gibi durumların tekrar yaşanmaması için lütfen daha dikkatli olunuz.

EY

Evren Yalçın

7 Eylül 2019 Cumartesi 23:30

Doktor tavsiyesi ile akciğer rahatsızlığım için gittim 21 gün kaldım dün ayrıldım kazdağları milli park sınırında çok yüksek oksijeni olan bir kamp yeri gitmeyi düşünenler için söylüyorum olumlu veya olumsuz hiç bir yoruma kulak asmayın bence dünyanın 8. harikası muhakkak ölmeden gidip görülmesi gereken bir yer bugün hastanede yaptırdığım kan tahlil lerinde yüksek olan hmg, ocl, ve wdc değerlerimin hepsi normal düzeye inmişti mesleğim dolayısı ile 58 ülkeye gittim ama burası gerçekten bende bir iz bıraktı bambaşka bir yer muhakkak gidin ve görün ben bölgeden satın aldığım doğal ürünlerle akciğer, böbrek ve kalp damar bitkisel detoks kürleri ni uyguladım ve nitekim bugün kan tahlil değerlerimi görünce faydasını anladım.

EK

Erdi Kaya

6 Eylül 2019 Cuma 15:28

İlk başta sevemesekte işletmecileri tarafından sevdirlen bir yer oldu. Çok rüzgarlı bir döneme deng geldik. Çadırı zor kurduk, o derece haliyle rüzgardan tüp yakamadık, yemek yapamayacaktık ki işletmeciler mutfağı kullanmamıza izin verdi. sabah çay aldık ekstre ücret teklif etsem de almadı. Genel olarak kaz dağlarından beklediğimizi bulamadık abartılmış bir yer. Kamping alanı iade eder daha iyilerinde kaldık. Gece bi ara araçları dışarı çıkarılması istendi neden bilmiyorum saçma geldi kamping ruhunu bozduğu için sanırım. ama ben çadıra rüzgarı bir nebze olsun kessin diye sıfır yaklaştırdığım için çıkarmamakta ısrar ettim çıkarmadım. zaten zor olurdu gece o noktadan çıkarmam haricinde herşey güzeldi işletmecileri kesinlikle iyi niyetli elinden gelen yardımı yaptılar. Sabah 10 da klasik hababam sınıfı izci kampı bölümünden sesler ile uyanmak pek hoş değil. kahvaltı için belki ama bir defa çalındı tamam 2 /3 olunca rahatsızlık verdi gelen gelir gelmeyen camların altında uyumak ister belki :)

AK

Ahmet KAHYA

25 Ağustos 2019 Pazar 15:51

Yeri internetten bulduk, puanının yüksekliğine bakarak tercih ettik. Aldığı puanı her yönüyle hakediyor. Yorumlarda yeterince açıklama var ama bizim gözümüzden en hoşumuza gidenleri kısaca ifade edeyim; öncelikle sessiz sakin bir yer. Kafa dinlemek için birebir. Güvenli bir kamp alanı, tercih eden kitle kalburüstü (belki de fiyat ve yer etkisi) Herkes sessizliği sevmez :) Biz motor ile gittik, normalde otopark kamp dışında, ama işletme park için içeride güvenli bir alan sundu bize. Yani çadır atma yerlerinin özelliği gereği büyük ihtimal motorunuzu çadır yanına koyamayacaksınız. Kahvaltı ücreti yüksek gelebilir ama aldığı fiyatı hakediyor. Doğal ve lezzetli ürünler. Kahvaltı yerlerinde ne yiyorsanız burada da aynısını hem de daha doğal olarak yiyeceksiniz. Restoran fiyatları da oldukça uygun. Hasanboğuldu ve Sütüven Şelalelerine yürüme mesafesi(özellikle haftasonu araba ile gitme hatasına düşmeyin, araba parkedecek yer bulamazsınız, biz yürüdük gördüğümüzü söylüyorum.) İşletmeye tek tavsiyem; çadır kurduğumuz tahta altlıklar elden geçirilebilir. Biz altımıza mat kullandığımız için tabanın engebesi yatarken beni biraz rahatsız etti. Ama şişme yatak kullanacaksanız etkilenmezsiniz. İşin özeti bir günlüğüne yol üstü kamp alanı olarak geldik, iki gece üç gün kaldık. Eşim kolay kolay yer beğenmez, burayı çok beğendi. Tavsiye ederiz.

TA

Trafo Adam

15 Ağustos 2019 Perşembe 11:53

Evet 4 aile yorumlara aldandık gittik hatta 15 gün önceden kapora yatırdık iç mekan aşırı özenli değil gecelik kişi başı 45 tl 12yaş üstü %50 indirim li içeride semaver mangal sadece bir yerde yakmaya izin var yanınıza alamıyorsunuz biraz çık ses çıkarsa çocuklar hemen uyarı çoçuklu aile için uygun değil yeşillik alan yok kesinlikle bide biz ağustos ayının 2. Haftası gittik her tarafta ağaçların pamukcukları uçuşuyor alerjisi olanlar dikkat etsin işletme yetkileri güleryüzlü ve ilgili işletmenin genel temizliği iyi ve mekan alkollü (işletme sahibin cevabına yazılmıştır buradan sonrası) kamp alanını kötüleyen bir yorum yapılmadığı halde bir gezgin olarak elimizden geldiği kadar gezen biriyiz ilk defa kamp kurmaya gelmedik İnternet üzerindeki yorumlara bakarak ve mekanın güzel konumlarından çekilmiş resimlere göre geldik sabah 8.5 ta alana geldik işletme sahibini bulduk 9 da giriş yaptık 12 de çıkış yaptık ve (ÇIKIŞ YAPARKEN GEÇİRDİĞİMİZ 4 SAATLİK ZAMANIN ÜCRETİNİ ALIN DEDİKTEN SONRA) yatırdığımız kaporayı iade ettiler ve çıktık ben ve yanımdaki arkadaşlarım 4 saat kaldık işletmede ve ben buraya gözlemlediğim yorumumu yazdım ve biz istanbuldan sizin eksik resimleriniz ve yorumlarınız yüzünden 2.000 tl 4 araç ve aile için masraf ettik 6 saat yol geldik asıl hak ve helallik konusunda yorum okuyan arkadaşlara bırakıyorum

EE

Eray Eldek

15 Ağustos 2019 Perşembe 10:54

Pozitif + neredeyse heryer golge, kamp alaninin tamami agaclik. + Hasanboguldu ve Sutuven selalelerine yuruyus mesafesinde + wc/dus cok temiz + ortak alanda masalara 3'lu prizler koyulmus. + ulasim kolay ve asfalt yoldan geliyorsunuz. + isletmeciler yeteri kadar ilgili ve guleryuzlu. Ozellikle Seyid arkadasima tesekkur ederiz :) Gelistirilmesi gerekenler - Egimde kalan cadir alanlari basit sekilde duzlestirilebilir. Egimli alanlar uyumayi biraz zorlastirabiliyor. - Sabah tam saat 10:00'da yuksek sesli muzik yayini yapildi. Hergun boyle oldugunu sanmiyorum ancak 1 gecelik konaklamamizin sabahinda muzikle uyandik. Herkes tercih etmeyebilir. Isletmede google yorumlara cevap veren yetkiliye not: Neredeyse yorumlara bakip gelmiyorduk. Olumsuz yorumlara ve 5'ten az yildiz verenlere karsi tutumunuz cok sert. Hizmet sektorunde olumsuz yapilan her elestiriyi pozitif geri bildirime cevirmek izletmenizi her zaman daha ileriye goturecektir. Gelip taniyinca ne kadar guler yuzlu oldugunuzu gorduk :) Umarim 4 yildiz verdim diye beni de tasa tuttmazsiniz :)) Sevgiler

NK

Nurten Karademir

24 Temmuz 2019 Çarşamba 12:23

Guzel bir ortam guzel bir sunum kahvalti guzel koordinator ahmet beye cok tesekkur ederiz cikin cikin gelin

İA

İSMAİL AĞIRMAN

9 Temmuz 2019 Salı 20:49

Aile olarak arkadaşlarımız geldi. Çok güzel dediler. Bizde geldik dedik ki burda her şey çok güzel. Arkadaşlarımız geldi. Onlarda dediki çok çok güzel. Öncelikle bizi karşılayan güler yüzlü ailesiyle ozan bey ve sezgin bey ailesine çok çok teşekkür ederiz. Gelin görün dinlenin eğlenin.Bursa'dan selamlar...

Am

Ali murat Temel

1 Ağustos 2017 Salı 16:39

Doğa ile iç içe zeytin ve çam ormanları arasında Huzurlu bir mekan tavsiye ederim

İnek Obası Çadır Kamp için Puan Verin ve Yorum Yapın!