Kamp Alanları Logo

Önder Camping

Önder Camping Aydın ilçesinin Kuşadası/Türkmen bölgesinde yerleşiyor. Önder Camping biraz hotel biraz da kampçılar için tasarlanmış bir yer. Söylemek gerekirse yazın gitmek çok mantıklı. Çünkü, kendi ..
Türkmen, Kuşadası/Aydın 90 256 618 1590
Yaklaşık olarak 35₺ / Günlük

Açıklama

Önder Camping Aydın ilçesinin Kuşadası/Türkmen bölgesinde yerleşiyor. Önder Camping biraz hotel biraz da kampçılar için tasarlanmış bir yer. Söylemek gerekirse yazın gitmek çok mantıklı. Çünkü, kendi havuzu ve Önder Camping'den yaklaşık olarak 440 metre ilerisinde deniz bulunuyor. İsterseniz havuzda isterseniz de denizde yüzebilirsiniz. Güneşlenmek için ise plaj bir harika. Restoranı ise tertemiz ve hijyenik. Kuşadası için çok uygun fiyata unutulmaz bir tatil yapmak istiyor iseniz Önder Camping tam size göre bir tesis. Ayrıca Önder Camping tesisine renklerin kavuştuğu yerde diyebiliriz. Çünkü, deniz baktığınızda mavi renginin her tonunu, plaj kumuna baktığınıza sarının, ağaçlara baktığınızda yeşilin, güneşe baktığınızda turuncunun her rengini görebilirsiniz. Uygun fiyata enfes yemekleri de tadabilirsiniz. Huzurlu bir yer denemez. Çünkü, çoğu zaman kalabalık olabiliyor.

Fiyatlandırma Tablosu

Kişi Başı Çadır 35₺
Fiyat değişiklikleri için mutlaka kamp yeri ile görüşün!

Fotoğraflar

• Önder Camping - 0
  • Önder Camping - 1
  • Önder Camping - 2
  • Önder Camping - 3

Olanaklar

Ateş AlanıBungalovÇadır KiralamaBuz DolabıDuşHavuzKaravan AlanıMarketDeniz KenarıRestoranMangal AlanıÜcretsiz OtoparkElektrikWifiWCOrman AlanıNehir KenarıGöl KenarıKahvaltı DahilSıcak SuCafeSoyunma Kabini

Önder Camping Hakkında 8 Yorum

BM

Batuhan Medik

1 Temmuz 2020 Çarşamba 18:04

Yetkili Kişi Ali bey bizimle çok iyi ilgilendi.Tam merkezde çıkıp istediğiniz yere istediğiniz plaja gidebilirsiniz.Fiyat makul.Elektrik var.Sakin bir ortam.Tercih edebilirsiniz.

at

aydan taka

30 Haziran 2020 Salı 14:53

kamptan beklentiniz az kalabalık olması, şehirden uzakta olması, bazılarının örneğin benim de sahil göl kenarı gibi özellikleri olmasıdır büyük ihtimal. AMA BU ANAYOL ÜZERİNDE. beklentilerimiz boşa çıktı veeee geri döndük.

G

Gezgin

23 Haziran 2020 Salı 16:38

İçeri bile girmeden teğet geçtik. Şehiriçinde kamp olur mu? Tam anayol üzerinde, sağı solu her yer bina ve gürültü.

ES

Eylul Secen

14 Aralık 2019 Cumartesi 21:03

En çok keyif aldığım gitmek istemediğim orada kalalım gelen bir yer. Kap çadırı git mutfak lavaboları ayrı bay bayan çoklu duaları ve wc si var aracını ister park yerine ister çadırının yanına koy. Ama bak peşin diiim kedi fobi varsa uzak dur. Bir sürü minnoş var ve okadar güzeller ki benim yanıma oturup kitap okurken keyif yapıyorlardı biri kucağıma biri yandaki sandelyeye e tabi yerde yanımda yatanlarda vardı. Miskinler ama seviyorum kedileri köpekleri.... hayvanları yani ama 4 ayaklı olanları....

AD

Alper Döşdemir

17 Kasım 2019 Pazar 16:48

Havaların sıcak olmasıyla izmirden gelip 2 gün konakladık. Çalışanlar çok ilgili ve yardımcı ama hemen yanında açılan barın sesi bizi gece 2.5 a kadar uyutmadı, yeni açılmış seneye düzenleme yapacakmış. Şehrin içinde diğer campinglere göre rakamı yüksek, karavan ücreti ayrı kullandığın kadar elektrik ücreti ayrı alınıyor.

MY

Melike Yılmaz

26 Eylül 2019 Perşembe 22:38

2018 de gelip çok beğendiğim bı yerdi fakat bu sene yönetim değişmiş berbat bı deneyim oldu bizim için öncelikle 3 gün boyunca tuvaletleri söylememize rağmen asla temizlemediler öyle kötü ki tuvaletler inanın tahmin edemezsiniz 1 tane tuvaleti kendim temizledim sonra zaten durum aynı sonra çok yağmur yağdı sular kesildi çamur içindeyiz sular kesildi gelicek dediler bir türlü gelmedi ıslak mendille temizledik herşeyi 4 gün anlaştık para peşin verdik 3. Gün çıkmak istedik para iadesini vermem dedi artık tercih ederken iyi düşünün en azından bu yönetim değişene kadar yoksa yer olarak güzel bir yer tabi düzgün bakilsa

BM

Bilgi Merkezi

3 Eylül 2019 Salı 08:23

Benim ve ailemin ilk kamp tecrübesin de tüm ihtiyaçlarını karşıladı. Zaten merkezi konumda tabiri caizse çarşının ortasında.Bir o kadar da sesiz ve sakin, huzurlu. Çadırınıza kadar elektrik alabilirsiniz. Wifi var. Havuz var.Otopark var. Aracınızı çadırınızın yanına da alabilirsiniz. Kamp alanından çıktığınızda marketler, alışveriş merkezleri, restaurantlara kolayca ulaşabilirsiniz.İsterseniz tesis içinde de kahvaltı ve ızgara hizmeti alabilirsiniz.Dilerseniz de çadırınızın yanında kendi mangalınızı yakabilirsiniz. Duşlar, tuvaletler yeterli ve temizdi. Biz çocuklu aile olarak memnun kaldık ve tekrar gitmekten endişe etmiyoruz.

SM

Sevil Mengi

31 Temmuz 2019 Çarşamba 14:44

Kendinize ve sağlığınıza saygınız yoksa gidin.. Anlatmayla bitmeyecek bir yer hayatımın en kötü tatil gününü geçirdim, kamp için gittik gece 11 civarında ertesi gün 12 de çıkış yapmamız gerektiği söylendi kamp alanında otel anlayışının olması çok çok saçma yoldan geldik çadır kurup bir daha 12 de kaldırmamak için oda tutalım dedik bakmadan gittik ben hayatımda o kadar pis eski bakımsız Bi motel görmedim lavaboda pislikler duruyor du yıllardır temizlenmemiş banyo leş gibi çarşaflar küf kokusu inanın yazarken bile miğdem bulanıyor daha ne diyebilirim ki o işletmeyi kapatsınlar bence kamp alanı da çok komik evinizin bahçesine kamp atın daha iyi :)

Önder Camping için Puan Verin ve Yorum Yapın!