Kamp Yeri Ekle
Oturum aç

Göktur Camping - Tarafından eklendi

İletişim bilgilerini görmek için lütfen oturum açın.

Göktur Camping Hakkında

Balıkesir’in deniz dendiğinde akla gelen ilk bölgelerinden olan Erdek’te bulunan Göktur Camping yerli ve yabancı turistlere huzurlu bir ortam sağlamasını ve güvenli bir tatil geçirmelerini amaçlayan bir kamp alanıdır. Müşteri memnuniyetini ön plana alan kamp alanı Bandırma’ya yaklaşık 12 km uzaklıktadır. Bu yakınlıktan dolayı Bandırma’yı da ziyaret edebilirsiniz. Erdek merkeze uzaklığı ise 3 km olan kamp alanı hemen hemen her yere erişimi olmasıyla müşterilerinin gönlünü çalmaktadır. Kampta hemen hemen her bütçeye uygun konuklama şansınızın bulunduğu alternatifler bulunuyor. Bu alternatiflerden bütçenize uygun olanı seçerek kalabilirsiniz. Kamp alanının en büyük hizmetlerinde biri ise yemekler. Alternatif aperatiflerden yiyerek karnınızı doyurma şansınız bulunuyor.

Göktur Camping Olanakları

Değerlendirmeler - 61

Nur Nur

3 hoş

Mekan çok güzel deniz doğa çok güzel denizde deniz yıldızları balıkları berrak suyu sayesinde görebilirsiniz sahile 1 2 dkka yürüme mesafesi eksikler için ileride Migros var aracınızla kolaylıkla ulaşabilirsiniz tesis içinde ve sahilde yine alabileceğiniz yerler mevcut ortak alanlar var buz dolabı gibi ayrıca 50 TL ye kendiniz kiralayabiliyorsunuz mangalda aynı şekilde bulaşık yıkama yeri WC banyo ortak temizlik iyiydi ancak insanların ortak kullanım yeri olduğu için sifona basma gereği olmayanlar dan ötürü normal diyebiliyorum wc de tuvalet kağıdı olsa fena olmazdı diyemeden edemeyeceğim bir çok altarnatif var elektrik su bakımından hiç problem çekmedik ancak banyo yaparken hiç sıcak suya denk gelemedim vakit gec erken hepsini denedim buz gibi suda kaldım maalesef ama beni cok etkilemedi çocuklar için tabi sıkıntılı oluyor ancak mescidinin olmaması bizi biraz zorladı ve üzdü çadır için sıkıntılı durum dışarda kılmak durumunda kaldık eşime yok denilmiş sonra isterseniz burası var diyip depo gösterilmiş oda çok pis olduğu için sadece teşekkür edip geri döndüm dedi herkesin içinde ibadet yapmak zorunda kaldık yıldızı o yüzden kırıyorum böyle bir tesiste olmaması değiştiğimize gitti benim için takılacak tek önemli şey o diğerlerini okuyacak arkadaşlar bilsinler kendini ayarlasınlar diye söyleme gereği duydum ilk gidecekler için detay önemli biz ve arkadaşlarımız daha çok geleceğiz mescid olursa çok seviniriz 10 numara 5 yıldız bir yer olur bir talep olarak buraya bırakmak istedim 😇Ama doğa huzuru çevre düzenlemesi sincabı tekrar tekrar gitmek isteyeceğimiz bir yer her şey için teşekkürler güzel bir vakit geçirdik 😍yine geleceğiz tavsiye ederiz Çadırdıcalar için kısa not : penceremiz ve 3 lü priziniz yanınızda olsun😌

18 Ağustos 2022 08:23 - Google Yorumu

ismail Kocataş

4 İyi

Kamp yapmayı seven kişilerin kesinlikle denemesi gereken bir yer.Boylesi bir yerde ortak kullanım alanlarının temizliği ise sasirtici şekilde iyiydi.Hem sahibi Seval Hanım hemde çalışanları olsun mükemmel ilgililer.Cadirlar için elektrik sorunu yok.Prebarik ve ağaç evler de denenebilir.Biz denedik memnun kaldık.Ama denizi o deniz varya harika. Sığ bir denizi var dibi görünüyor çocuklu aileler için harika.Her sezon deniz dibi yosun temizlemesi yapılıyor. Bence olumsuz yorumlara aldirilmayin gerçekten çok ama çok iyi.Temizligi ve denizi için sürekli gidilir kesinlikle. Bizler 13 kişi gittik ve harika zaman geçirdik her anlamda.Ayrica lokanta yemekleri de güzel almak isteyenler için fiyatlarda başka yerlere kıyasla çok pahalı değildi. Herşey için teşekkür ederiz ♥️

13 Ağustos 2022 09:26 - Google Yorumu

İhsan Kılıç

4 İyi

İlk kamp deneyimimizi kendi çadırımız ile burada yaptık. 4 kişi olarak günlüğü kişi başı 100 TL olarak gittik işletme sahibi 2 gün konaklamaya bizden 700 TL aldı bu durum bizim için artı oldu. Denizi tertemiz sadece belirli yerleri yosunlu ve küçük küçük yengeçler var onlarda zarar vermiyor. Tuvalet ve duş yerleri temiz çöpler sürekli toplanıyor hergün ilaçlama araçları geliyor sivri ve sinek fazla duş giderleri için birşey yapılmalı su dışarıya taşıyor. Mangal için alan var çocuklar için salıncak ve tahterevalli bulunuyor otopark şezlong şemsiye ücretsiz eşyalarınızı taşımak için el arabaları konulmuş gayet düşünceli bir hareket tek yıldızı duş giderleri ve akşama doğru 5 den sonra suların soğumasından kırıyorum soğuk ile duş almamak için denizden erken çıkmanız yada bir sonraki gün duş almanız gerekiyor.

26 Temmuz 2022 04:33 - Google Yorumu

Bayramsali Mutlu

5 Çok iyi

Fiyat = performans güzel. (Yıldızı ve yorumu fiyatına göre yapıyorum. 2-3 kat fiyatlı yerleri kıyaslamıyorum) Bayram haftası yoğunluktan ve herkes genelde aynı saatlerde duş almasından dolayı sıcak su sıkıntısı her kamp alanında olduğu gibi burda da var. Neredeyse bütün çadır yerleri gölge. Denize yakın olan çadır yerleri çam altı olduğu için çimen yok ama arka taraflar çimenli. buzdolapları yeterli. Şezlonglar veya şemsiyeler normal zamanlarda muhtemelen yeterlidir. Biz bayram haftasında yer bulamadık. Denizi çocuklara göre çok çok iyi, bir ocaklar yada turan köy değil 😀 en yakın market 3 km uzakta ona göre tedarikli gidin, ama içerde genel ihtiyaçlar var. işletmeci kadın arkadaş ve diğer çalışanlar çok ilgili güler yüzlü. Buraya özel değil ama bence hijyenden dolayı umuma açık wc ler alaturka olmalı.

17 Temmuz 2022 02:39 - Google Yorumu

Abdullah Musa Güneş

4 İyi

Kamp hayatına ilk kez giriş yaptım. Erdek ilçesinde yaklaşık ücretli ve ücretsiz olmak üzere 6-7 yer gezdik. Kimisinde yer yoktu, kimi ücretsiz deniz koylarında yoğunluk fazlaydı kimi işletmeler ise yönetim ve hizmet bakımından çok kötüydü. Son olarak Göktur Kamp alanını ziyaret ettik arkadaş grubu olarak. Bize uygun yerlerinin olduklarını söylediler ve çadırlarımızı kurabileceğimiz alanı gezdirip sunacakları hizmetlerden (su, elektrik, buzdolabı kiralama, WC-Duş, mangal alanı ve tercihe göre market restoran) bahsettiler. Resepsiyon biriminde görevli hanımefendi oldukça ilgili ve aynı zamanda bilgiliydi. Kendisine teşekkür ederiz. Artı ve eksiler mevcut ama gezdiklerimiz arasında en iyisi burasıydı diyebilirim. Gelelim artı ve eksilere. Artılar: Kamp alanında görevli personeller saygılı, seviyeli, çok ilgili insanlardı. Kendilerine bu insanlıklarından dolayı teşekkürler. Tüpte yemek pişirecektik ama aparatımız bozuktu bunu gören kamp görevlisi abla yardımcı oldu. Teşekkür ederiz. Çöplerimiz her sabah ilgili arkadaş tarafından alındı. Wc ve duş alanları her gün temizleniyor. (Kullandığınız zaman kirli bir zamana denk geldiyseniz bu bizim insanımızın temiz kullanmadığındandır.) Biz arkadaş grubu olarak gitmiş olsak bile kamp alanını genelde tercih edenler karavan sahipleri ve büyük çadıra sahip aileler. Sizde onların şefkatine ve güzel sohbetine eşlik edebiliyorsunuz bazen. Konaklayan insanların kalitesi belli aslında. Herkes birbirine saygılı, kimse kimseyle ilgilenmiyor, kimsenin kimseye yemek kokusu gitmiyor, kimsenin müzik sesi kimseyi rahatsız edecek düzeye varmıyor. Saygılı insanların bir araya geldiğini düşünüyorum. Kamp alanı ile deniz birbirine yürüyerek 20 saniye. Yani iki alan arasında sadece bir kapı var. Alkollü ve alkolsüz ürünlere rahatça marketten ulaşılabiliyor. Biz alkol kullanan kişi ve ailelere denk gelmedik. Çadırımızı kurduğumuz alan elektrik prizinin yanı ve mutfak lavabosunun bitişiği idi. Çamaşırhane kısmının yanı denebilir. Bu yüzden oldukça iyi oldu bizim için. Her şey elimizin altındaydı. Bu arada kamp alanın aydınlatılması oldukça yeterli ve güzel. Ortak mangal alanı mangal yapan için keyifli olsa da muhtemelen yanında konaklayan için keyifli olmayacaktır. Çocuk parkının ve konaklama yerlerinin kenarına kurulu bir ortak mangal alanı söz konusu. Marketlere ulaşım oldukça kolay ama tabi araç ile. Erdek ilçe merkezine uzak bir konumda değil kamp alanı. Aracınız varsa 5 dakikada zincir marketlerin hepsine ulaşabilirsiniz. Ayrıca kamp alanına geldiğinizde aracınızla çadırınız arasında mesafe olacağı için eşyalarınızı yükleyebileceğiniz el arabaları işletme tarafından size veriliyor. Bu hizmette oldukça can kurtarıcı bir özellik. Daha az yoruluyoruz. :) Yanınızda sinek ilacı getirmeniz sizin yararınıza olur. Kısaca eksilere bakalım. Duşlarda sıcak su yok. Soğuk su ise çok çok az geliyor. Su kesilecek gibi. Bazen ise hiç su olmuyor. Bu sorunun acilen düzeltilmesi gerekiyor. Duş alınan alanın temizliği günde 7-8 kere kontrol edilerek yapılırsa daha iyi olur ve yine duş alanlarına bakım yapılması gerekiyor. Denizle ilgili asla beklentili olmamalısınız. Deniz çok ama çok kirli. İnsanlar genelde güneşlenmeyi tercih ediyor. Kıyıda ise çocuklar kum ve suyla oynuyor. Deniz girilecek gibi değil. Yosunlar, deniz kestaneleri ve gümüş midyeleri. Ayağınızı zaten yere basamazsınız. Göktur'da konaklayıp Erdek adasının Kuzey kısmında yer alan koylara giderseniz daha sağlıklı olur. (Örneğin: Doğanlar Plajı, Turanlar Köy) Plajda yer alan bardan alkollü ve alkolsüz içeceklere ulaşabilir, yine sahilde bulunan restoranda çeşitli deniz mahsüllerini tadabilirsiniz. Biz tatmadık, kendi yiyeceklerimizi kendimiz getirmiştik. Sadece ortak mangal alanını kullanarak mangal yaptık. Ortak mangal alanının yanında konaklamanızı tavsiye etmiyoruz. Gelirken kişisel bakım ve WC'de kullandığınız tuvalet kağıdınızı vs getirmeyi unutmayın. Yanınızda getireceğiniz bir plastik deniz ayakkabısı sizi suyun altındaki huylandıracak şeylerden kurtaracaktır.

15 Temmuz 2022 07:45 - Google Yorumu

Kerim ŞAHİN

5 Çok iyi

4 kişilik aile Yorumlara bakip karar vererek çekme karavanimizla geldik 2 gün kalacaktık bu gün 4. gün :) Ekip harika temizlikte ve bakımda çok iyiler Seval hanım zaten insan üstü çaba sarf ediyor huzurlu vakit geçirmeniz için,balikseverleri müthiş lezzetler bekliyor 👍 olması hereken her şey var kamp yapabilmek için.Bir daha gelmek isteyeceğim bir huzur ortamı.

10 Temmuz 2022 10:01 - Google Yorumu

isis kına gecesi organizasyon kına gecesi

5 Çok iyi

Tam anlamıyla diyebilirim ki ilgi, hijyen, düzen muhteşem burada en güzeller 1.sahipleri 2.personel 3 kampın konumu 4 cafe hizmeti 5 sıcak su 6 mutfak Kısacası dört senedir hiç tereddütsüz ailecek buradayız.olumsuz yorum bırakan inanın hayata olumsuz bakiyorudur.

6 Temmuz 2022 04:03 - Google Yorumu

Begum ayse ahlat

5 Çok iyi

En Bi huzur bulduğumuz kamp yeri.. Bundan 2 sene önce 3 gün kendi çadırımızda kamp yapmıştık. Ozaman da çok memnun ayrıldık. Şimdi de :) İlk bir aptallık yapıp farklı bir deneyim yaşamak için Ayvalık ta bir kamp alanına gittik. Üç günlük ödeme yapıp, son gün sabah ezanında resmen koşarak uzaklaştık. buradaki sıcaklık, samimiyet, olanaklar, hiç bir yerde yok çocukları gönül rahatlığıyla, peşlerinden koşmadan bıraktım. Ki zaten okadar güzel insanlar tanıyıp, arkadaşlıklar kuruyorlar ki ebeveynlerini gözleri görmüyor bile :) Seval Hanıma ve ekibine yürekten teşekkürler 03.07. 22 de çıkış yaptık ayaklarımız geri geri gitti hiç eve dönmek istemedik. Bu güzel insanları ve yeri görmenizi gerçekten öneriyorum. Huzurlu vakit geçirmek istiyorsanız eğer.. Bayramda tekrar gidicez kısmetse sevgiler.. Derya Kılıç

6 Temmuz 2022 09:29 - Google Yorumu

İsmail deniz

4 İyi

Gecen hafta burada 2 gün kaldık çadır yeri değil kişi başı para alıyorlar 5-12 yaş arası çocuklardan 30tl yetişkin 75tl sessiz sakin sahili çok büyük değil temizlik için hergun düzenli tuvalet temizliği yapılıyor.

5 Temmuz 2022 09:32 - Google Yorumu

Bahattin Akdaş

5 Çok iyi

Mükkemmel bir yer . Kesinlikle gitmek isteyenlere tavsiye ederim. Biz karavanla gittik. Güler yüz hizmet deniz her şey süper. Inşallah tekrar gitmek kalmak nasip olur . Gece canlı müzik on numara . Teşekkürler Göktur Camping

20 Haziran 2022 08:24 - Google Yorumu

Kem_Er Sal

5 Çok iyi

Denize sıfır, kendi bünyesinde bulunan çadır, karavan ve barakalarda konaklama imkanı sunan, ayrıca kendinize ait çadır veya karavanınızla da konaklayabileceğiniz, ortak mutfak, wc, duş, buzdolabı bulunan hoş ve samimi bir kamp alanı. Daha önce çadırda kalmıştık bu sefer karavanda kaldık, gayet güzeldi.