Kamp Yeri Ekle
Oturum aç

Davut Hotel Camping - Tarafından eklendi

İletişim bilgilerini görmek için lütfen oturum açın.

İyi 21 yorum
4.2

Davut Hotel Camping Hakkında

Mersin’in merkezine yaklaşık 55 km. uzaklıkta olan Ayaş kasabasından bulunan Davut Hotel Camping Mersin’lilerin ve Mersin dışından gelen birçok insanın son dönemde uğrak noktası olmuş durumda. Bunun en önemli sebeplerinden biri Davut Hotel Camping’in isteyene istediği gibi hizmet sunmasından kaynaklanıyor. Karavanınızla geliyorsanız karavan alanı bulunuyor. Çadır kurmak için alanları da bulunan Davut Hotel’de isterseniz Apart hizmetinden faydalanarak konaklanma şansınız da bulunuyor. Eğer deniz kenarı bir bölgede kamp yapmak istiyorsanız Mersin en güzel yerlerden biri sayılır. Birçok insanın ilk tercihlerinden biri olan Mersin’de Davut Hotel de ilk tercihlerden biri olmaktadır. Davut Hotel ile en kolay şekilde iletişim kurma yolunuz facebook üzerinden olacaktır. Herhangi bir sorunuzu kolaylıkla iletebilirsiniz.

Davut Hotel Camping Olanakları

• Wifi

Davut Hotel Camping Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

COVID-19: Hijyen ve temizlik

Bu kamp yeri, gelişmiş temizlik ve misafir güvenliği önlemlerinin uygulamada olduğunu belirtmektedir.

Seçenekler

Ortalama Fiyat 100.00₺
4.2 İyi Yorum ekle

Değerlendirmeler - 21

4.2 İyi Yorum ekle

Arife Metin

Sahil olarak güzel tek avantajı sahilde sezlonga para vermiyorsunuz zemin kata kalırsanız yandığınızın resmidir .deniz görme şansınız sıfır ilk girerken ilgilenen kişiyi görüyorsunuz parayı verdikten sonra ne gelen var ne giden ilgi sıfır . Çamaşır ve bulaşık Makinesi yok tam bir rezillik Çok farklı fiyatlara tutuluyor kandırılmayın . Asla tavsiye etmiyorum Tatile gelip de rezillik çekmeyin.

26 Ağustos 2021 08:00 - Google Yorumu

sultan izci

3yildir gittigim otel mükemmel bir yer herkese tavsiye ederim gerek evi gerek temizliği gerek sahibi sultan hanim ve eşi davut ben cok iyi insanlar herzamn tercihim davut otel diyecek söz yok cok teşekkürler

7 Ağustos 2021 11:44 - Google Yorumu

Emel Erol

Arkadaşlarımla gittim. Oda deniz manzaralıydı. Ayşe abla ve Vahit abi bizimle cok ilgilendiler. Şezlong ücreti ödemedik. Rahat etmemiz için her konuda yardımcı oldular. Ayrica deniz çok temizdi. Her yaz uğrayacağım bir mekan..

2 Ağustos 2021 07:29 - Google Yorumu

Deniz Gündoğdu

Ailecek kaldık , odalar gayet temiz ve düzenli. Davut Bey ve eşi Sultan Hanım’a teşekkür ederiz. Sahilde sezlong hizmetleride var , ücret ödenmiyor , gayet güzel hizmet. Denize 2 dk. Tavsiye ederim. Fiyat performans oteli.

2 Ağustos 2021 06:32 - Google Yorumu

Muhammed Yavuz

Aydın'dan farklılık olsun diye geldik. Bölgede bir kaç apart otelde kaldık ama beğenmedim. Şans eseri internetten buldum ve ailecekk 4 gün kalabildik. Kumsala 2 dakika yürüme mesafesinde. Ücretsiz şezlong ve şemsiye hizmetinin olmasi çok iyi. Kaldığımız diğer yerlerde böyle bir hizmet yoktu ve her gün 35-40 TL ekstra para veriyorduk. Odalar geniş güzel ve Can ve Sultan abla bizle güzel ilgilendi . Mersine yolu düşen olursa buraya gitsin derim. Otopark Şezlong şemsiye Mutfak eşyaları ve genel tatil için herşey var --- olmayanlar Saç kurutma makinesi Havlu Tuvalet kağıdı Kettle ( yerine çaydanlık var )

13 Temmuz 2021 03:18 - Google Yorumu

Emre AKTAŞ

Bulduğumuz her boşlukta tatilimizi bu tesiste geçiriyoruz. Tam bir aile işletmesi ve inanılmaz temiz bir yer. Özellikle salgın döneminde o odaların nasıl temizlendiğini bizzat gözlerimle gördüm. Deniz hemen ayaklarınızın ucunda. Sultan hanım, ilyas bey, davut bey herkes çok ilgili ve en ufak ihtiyacınıza anında çözüm üretiyorlar. Mangal dahi size temin edip güzel vakit geçirmeniz için ellerinden gelen çabayı sarfediyorlar. Arkadaşlarıma eşime dostuma şiddetle tavsiye ediyorum. Sadece rezervasyonsuz gitmemenizi öneririm, tesis inanılmaz derecede tercih ediliyor

21 Ağustos 2020 06:06 - Google Yorumu

Azad Görgü

1 hafta kaldık. Ağustos sıcağında deniz öğlenleri çekilmiyor . Apart daireler temiz ve izlemlediğim kadarıyla sadece aileler var. Sıcak su problemi yok . -Mutfak eşyaları var ( ketıl yok , mikro dalga yok ,çamaşır makinesi yok bulaşık makinesi yok) - otopark var - 7 kişi rahat kalır - masa sandalye fazlasıyla var -plaja 250 metrre ve alt geçit olması harika , sıfır kaza riski ve denizdesiniz - güvenli - plazma tv - kliması süper ( bu sıcakta çok önemli ) - büyük buzdolabı , çiftli ocak , bireysel mutfak ( bazı yerlerde ortak mutfak oluyor , sakın bu duruma dümeyin ben tecrübe ettim . ) - mangal yeri var - geniş deniz manzaralı tam akşam kahve içmelik balkon var - işletmecilerin ilgi ve alakası çok hoşuma gitti , ben beğendim , yeni gelecek tatilci arkadaslar için açıklayıcı bir yorum olmuştur . Aileniz ile gönül rahatlığıyla kalabilirsiniz . Tavsiye ederim .

9 Ağustos 2020 04:21 - Google Yorumu

BEYHAN KÖYLÜ

Davut Bey ve eşi Sultan Hanıma çok teşekkür ederim ilgilerinden dolayı Kesinlikle tavsiye ederim bire bir bizlerle ilgilendiler ışığımızın yanmadığını görünce merak edip nerdesiniz merak ettik diye arayan güzel insanlar tam bir aile ortamı tertemiz odaları ferah balkonları en önemlisi güvenilir olması arabalar için park alanı olmasida çok güzeldi tatilin tek adresi DAVUT Apart Çok teşekkür ederim tatille devam

5 Ağustos 2020 07:47 - Google Yorumu

Asiye Demirci

Merhaba 24.07.2020 tarihinde akşam davut apart otele giriş yaptık. Telefonda anlaşma yapıldı cuma günü akşam giriş yapılacak pazar akşam çıkılacak. Cuma akşamı saat 21 civarında giriş yaptık ve oda tanıtımına gectik İşletmecinin hanımı ile gezdik odayı oda eski mobilyalar ile donatılmış ve kırathane sandalyeler vardı eski yemek masasının etrafında. Bayan ile de sözlü olarak anlaştık pazar akşamı cakacağız diye tabi ki öyle olacağını söyledi. Fakat pazar günü sabah 13 de mesaj atmış işletme sahibi diye kendini tanıtan şahıs ve bize 10 da çıkmamız gerekirken saat 13 oldu hala çıkmadınız dedi biz meaajı saat 13:15 de gördük ve telefon açıp kendisine anlaşmanın böyle olmadığını söyledik fakat kabul etmedi ve telefonda ya bir günlük ücret daha vermeniz gerekiyor dedi vermesek cıkmamız gerektiğini söyledi. Kendimi mağdur hissettim ve boynu bükük bir şekilde çıktım. Bu konu beni çok üzdü ve yarım gün haksız kazanç yapıldığını düşünüyorum. Ben mağdur oldum bu yorumu okuyan herkes ona göre davransın. Merhaba davut apart otel işletme sahibi yorumunda benim asılsız idada bulunduğumu söylemiş. Yazdıklarım tamamen doğrudur bire bir yaşananı anlatım.

3 Ağustos 2020 11:44 - Google Yorumu

Alpaslan Yılmaz

Berbat bir mekan, berbat bir işletmecilik anlayışı. Kimseye tavsiye etmem. Paranızla rezil olmak istiyorsanız o ayrı tabii Davut aparatın işletmecisi yorumunda benim özür dilediğimi ve yorumu sileceğimi belirtmiş tamem yalandır yazdığı yorum.Özür dilemesi gereken biri var ise oda mekan sahibidir bizi mağdur duruma soktuğu için

3 Ağustos 2020 11:37 - Google Yorumu

Ali Offe

Ailecek "tatil yaptigimiz" apart otelinizde kaldigimiz bir bucuk gunu burnumuzdan getirdiginiz yetmiyormus gibi!!! insanlarin memnunluklarini ya da memnuniyetsizliklerini ifade etmesi ve diger insanlara fikir vermesi icin kurulan bu platform uzerinden bize tehdit icerikli mesajlar atip mobbing uygulamaya devam ediyorsunuz. Bu yaptiginizin yasal yaptirimlari vardir beyefendi! Butun yildirma ve sindirme cabalariniza ragmen yorumlarimizi silmeyecegiz! Ve gerekirse sizinle Turkiye Cumhuriyeti yargisi onunde de karsi karsiya gelip gereken her turlu mucadeleyi verecegiz! Bizim en basindan beridir amacimiz baska insanlarin magdur olmasinin onune gecmekti. Su an goruyorum ki cok dogru bir sey yapmisiz. Ve bu hakli durusumuzdan da hicbir sekilde vazgecmeyecegiz. Bu yorumu okuyan insanlar da birkez daha bize ailecek uygulanan psikolojik baskidan sizin bireysel ve kurumsal davranislarinizin ne boyutta ilerledigini gorebilirler. Esenlikler diliyorum - Omer Demirci

31 Temmuz 2020 02:31 - Google Yorumu

Muammer İkbal

Schöne Lage aber Meer ohne Strand

3 Ekim 2019 11:47 - Google Yorumu

tahsin aker

Ev temizdi, sultan hanimda ilgili sagolsun, denize yakin,arada yol var,biz sari renkli binada kaldik denize 150 metre, yolun altindan alt gecitle ulasiyosun,mavi renkli binalar denize 30 metre mesafede ,kumsal ince kum rengi kahverengi, yanliz sezlongculara firsat vermeyin paranizi kaptirmayin,kendi sandalyinizi goturun, cevre cok temiz degil,belediyenin yetwrsizligimi insanlarin ayibimi onu bilemedim, herikisidir muhtemelen, bu bolge daha cok muhafazakar kesime hitap ediyor , herkes tesetturlu giriyo denize, gece hayatida yok , aile ortamina musait,biz sevdik,

3 Eylül 2019 06:09 - Google Yorumu

Ercan Cancan

Tüm dostlara tavsiye ederim mükemmel bir aile yeri

2 Eylül 2019 03:43 - Google Yorumu

rky Grbz

Çok eski eşyalar ve denize yürüme mesafesi çocuğunuz varsa sıkıntıli oluyor malesef

13 Ağustos 2019 08:09 - Google Yorumu

maskofis özmustafa

Ucuzz

26 Temmuz 2019 03:16 - Google Yorumu

Kardelen Kurşun

Aile gibi olduğumuz apart sahipleri gerçekten çok iyi insanlar, tatilimizden sonra bile ailecek görüştük. Yeri itibariyle de mükemmel deniz karşınızda tatiliniz keyfini çıkartın. Samimi ve içten bir tatil için kesinlikle mersinin en iyi yeri

8 Temmuz 2019 03:24 - Google Yorumu

AYHAN KAYACIK

Yıllardır ailecek gelip gittiğimiz harika bir yer, denizin hemen yanı başında, tertemiz ve çok güzel bir apart, ayrıca ilgisi ve güler yüzü ile çok sevdiğimiz Sultan abla'nın mekanına mutlaka uğramalısınız...

8 Temmuz 2019 10:10 - Google Yorumu

Can Can

Kumsala çok yakındı , 6 gün ailem ile kaldım . Bence tam bir aile apartı . İlgi alaka çok iyiydi . Ankaradan geldik ve Mersin çok sıcak bilginiz olsun . Odalar geniş ve ferah , Sultan Hanım ve ordaki esnaf halk iyi ilgilendi bizimle . Anlatacak çok şey var tavsiye ederim . Şimdiden iyi tatiller .

8 Temmuz 2019 06:53 - Google Yorumu

Melek Arslan

Ailecek kalınacak biryer çok temiz ve kullanışlı çok memnun kaldık çevremdekilere rahatlıkla tavsiye ederim denize de yakın sahibi ilgisi alakası ve güler yüzü için burdan da teşekkür ederim

26 Haziran 2019 10:18 - Google Yorumu

Caner Kavak

Ramazan Bayramı dolasıyla yer bulamadım ve kaldım. Binalar çok eski yaklaşık 20 senelik. Denizden çıktım geldim. 7 saat, 23.30 a kadar sıcak bekledim sıcak su yok. İlgilisini arıyorum, bana kusura bakma güneş panelinde su kalmamış diyor. Elime bi ketlee verip kovayla duş al diyorlar. Fiyata geldimi bi indirim göremedik. Çektiğimiz rezillik yanımıza kar kaldı. Televizyon var Klima var Buzdolabı var Tüplü ocak, kap kacak vs var. Odalar da 5 yatak var Yorgan yok Saç kurutma makinesi yok Sabun vs yok Havlu yok Peçete yok Çalışanları ilgili lakin paraya alana kadar. Eksilerin yanında bazı ufak artılarda kayboluyor malesef. Daha önce de farklı illerde çok apartta kaldım, ama burada yaşadıklarımla diğerlerine göre biraz daha farklı deneyimler yaşadım. bayram sebebiyle oteller dolu olduğu için mecbur kaldım. Lafın kısası: herşey karadüzen işliyor, herkes ekmeğinin peşinde, ne kadarı helal ne kadarı haram Allah bilir. 3-5 kuruş dişimizden tırnağımızdan arttırdığımızla tatile geldik burnumuzdan geldi.