Kamp Yeri Ekle
Oturum aç

Çam Kamping - Tarafından eklendi

İletişim bilgilerini görmek için lütfen oturum açın.

Çam Kamping Hakkında

Çam kamping İzmir dikilinin bademli köyünde, benzeri olmayan bir manzara ile zeytin ve çam ağaçları içerisinde olan bir kamp hayatı.
Kamp alanın da, rahatça çadırımızı kurabileceğimiz bir alan.
Gereken ihtiyaçlara sorun yaşamadan ulaşabiliyor, keyfimizi sürebiliyoruz.
Gelirken unuttuğumuz bir şey varsa orada olan büfeden ihtiyacı alabiliyoruz.
Doğa ile baş başa bir kamp hayatı için çantanızı hazırlayıp kaçın derim.
Kamp alanında, wc, duş ve soyunma kabine rahatlıkla ulaşılıyor.
Temiz, hijyenik ve kullanışlıdır.
Ormanda mangal yakmak istersek mangal alanlarına kolayca kullanabiliyoruz.
Yiyecek ve içecek malzemelerimizi bozulmaması için orada bulunan buz dolabına koyuyoruz.
Denizi, kumu, güneşi ve doğası ile iliklerimizde huzuru hissediyoruz.
Işık ihtiyacı ve telefon şarj edebilme için elektrik var.
Arabamızı park edebileceğimiz otopark bulunuyor.
Çam Camping de ister kendi çadırımızı getiriyoruz istersek de oradan çadır kiralayabiliyoruz.
Tamamen kendinizi doğada bulabileceğiniz bir mekan sunuyor.
İnternete bağlanmak için wifi bulunuyor.
Orada bulunan güzel kafe ve restoranda gidebiliyoruz.
Doğayı en içten hissetmek istiyorsanız, Çam kamping sizi bekliyor.

Çam Kamping Olanakları

Değerlendirmeler - 59

Erdem K

3 hoş

Herkese merhaba Öncelikle değerlendirme yaparken daha önceden gittiğim yerlere göre kıyaslama yaparak yıldız verdim. Karavan için değerlendiriyorum. Aşağıda iyiyi kötüyü ayıracağım. İyi olanlar: Kamp alanı konum olarak güzel yerde. Kısmen ağaçlık. Esinti güzel,Ulaşım kolay, bilinen koylar yakın merkeze yakın, deniz temiz, birçok yerde elektrik prizi mevcut, rüzgarsız havada mangal yakılıyor, restoran fiyatı makul, ortak buzdolabı var. Kötü olanlar: Google haritanın tarif ettiği yol çok dar iki karavan karşı karşıya gelirse manevra imkansız. Bu yüzden bademli köy içine girmeden köprüyü geçmeden sağa dönüp kampın diğer kapısından giriş yapın. Tuvalet ve duş sayısı çok yetersiz. 2 şer adet var yetmiyor. Bulaşık yıkama yerleri yetersiz toplamda 6 musluk var gölgelikleri var ama kendilerine yararı yok. Kamp içindeki ağaçlar yetersiz. Plaj dar taşlık ve bakımsız. İskeleler bakımsız. Ortak buzdolapları temiz değil. Kamp alanında çok dağınıklık var birşey sökülmüş orada bırakılmış. Gece bekçi veya görevli göremedim o yüzden bu konuda bir yorum yapmak istemiyorum.

17 Ağustos 2022 07:02 - Google Yorumu

Sevdem dem

5 Çok iyi

Temmuz ayı ortası gibi 2 gece karavanımız ile konakladık . İnanılmaz bir günbatımına sahip . Çalışanlar çok yardımsever ,ilgili .. fiyatlar diğer kampinglere göre uygun .. ancak zaten çok yakında bademli köyüne yürüyüp alışveriş yapabileceğiniz marketler var .. tuvaletler yeterli ve temizdi . Mangal yapmak istediğimizde çalışanlar yakıp getirdi hiç uğraşmadık .. süperdi .. merdivenle plaja iniliyor ve çok geniş olmayan taşlı bir plajı var ama şu soğuk olmasına rağmen akvaryum gibi tertemizdi.. çocuklu ailelere tavsiye etmem .. ancak gölgelik konaklama yeri çok iyi .. çam ağaçları güneşten pişmenize engel oluyor .. kampa gidiş yolu biraz taşlık ve dar .. ancak her türlü araçla gidilebilir.. biz çok memnun kaldık tavsiye ediyorum .. daha önce bademlideki killik koyu ve küçük zindancık koyunda çadır yapmıştım ancak artık çam kamping i tercih edeceğim

9 Ağustos 2022 12:04 - Google Yorumu

Sevdem dem

5 Çok iyi

Temmuz ayı ortası gibi 2 gece karavanımız ile konakladık . İnanılmaz bir günbatımına sahip . Çalışanlar çok yardımsever ,ilgili .. fiyatlar diğer kampinglere göre uygun .. ancak zaten çok yakında bademli köyüne yürüyüp alışveriş yapabileceğiniz marketler var .. tuvaletler yeterli ve temizdi . Mangal yapmak istediğimizde çalışanlar yakıp getirdi hiç uğraşmadık .. süperdi .. merdivenle plaja iniliyor ve çok geniş olmayan taşlı bir plajı var ama şu soğuk olmasına rağmen akvaryum gibi tertemizdi.. çocuklu ailelere tavsiye etmem .. ancak gölgelik konaklama yeri çok iyi .. çam ağaçları güneşten pişmenize engel oluyor .. kampa gidiş yolu biraz taşlık ve dar .. ancak her türlü araçla gidilebilir.. biz çok memnun kaldık tavsiye ediyorum .. daha önce bademli deli killik koyu ve küçük zindancık koyunda çadır yapmıştım ancak artık çam kamping i tercih edeceğim

1 Ağustos 2022 06:15 - Google Yorumu

Basak Ezder

5 Çok iyi

Bayram haftası gittiğimiz 7 gece konakladigimiz CAM KAMPİNG lokasyon olarak işleten olarak tavsiye bir kamp alani. Çadır ,arac ustu cadir ve karavan ile kalabilirsiniz. Ayrica evlerde var 2 kisilik 4 kisilik olarak. Ortak bulasik yikama alani, Tuvalet ve duş alani. Araba otoparki giriste . Çocuklarla gidilebilir. Mangalınız yoksa eğer dusuk fiyatla yakip hazir sekilde yaniniza kadar getiriyorlar. Kendi sahili var şezlong ve minderleri kullanabilirsiniz. Elektrik ve su takviyesi kolaylikla yapiliyor karavan icin . Sadece tuvalet sayisi biraz artirilabilir ve temizlik olarak daha sık yapılabilir. Yakinlarda market bakkal v.s bisiy yok ekmek satılıyor.sabahlari simit satan biri geliyor. Ayrica bazi gunlerde bahcivan geldi meyve sebze alabilmek icin. Kendi yerlerinde tost kahve ve diger icecek urunleri de satılıyor. Onun disinda tekrar gideceğimiz. Gün batiminin sahane oldugu calisanlarinin ilgisi ve yaklasimlari cok iyi başta Ali bey ve Ege bey e teşekkür eder.yeni sezonlarda gorusmek dileğiyle.

27 Temmuz 2022 03:42 - Google Yorumu

Emre Yıldırım

4 İyi

Eşimle birlikte gittik ilk kamp deneyimimiz di kendi çadırımızı kurduk kişi başı 90 TL di yolundan başlamak gerekirse yolu biraz sıkıntılı tek yön ve dar çok taşlık karşıdan araba gelmesin diye dua ede ede gittik 😂 İşletme olarak gayet güzel WCler temiz sessiz sakin huzurlu bir yer benim tek sevmediğim yeri denizi baya soğuk ve taşlıydı buz dolabı elektrik duş gayet yeterli ve güzeldi. Çalışan ismini bilmediğim kısa boylu yaşlı dayı pire gibiydi valla nereye baksak adam işi için çalışıyordu eline emeğine sağlık herkese tavsiye ederim şimdiden iyi tatiller

19 Temmuz 2022 06:32 - Google Yorumu

Erhan YÜCE

4 İyi

Bu kamp alanının sahip olduğu potansiyel çok ciddi ve ne yazık ki tam anlamı ile kullanılmamış. Cidden bu kamp alanlarının tuvalet, bulaşık yıkama vs sosyal alanlarının bakimsizligi beni şok ediyor. Yani bu çam kampinde de gördüğüm bir şey. Çok kirli bozuk tuvaletler. Ortak alanlar kirli. Yaşlı bir adam bakıyor her tarafa ama sanırım adam yetişemiyor. Onun dışında kampta aşırı çocuk vardi kafa dağıtmaya geldik kafamızı dağıttılar resmen hani çocuktur oynar da sıktı bizi :)) Öte yandan kamp alanları biraz engebeli olsa da rahat ağaçlar altında gölge. Serin ve havası güzel. Bar tarzı bir alanı var saat 1 e kadar açık o bayağı iyi biralar 45 TL. Manzarası bayağı iyi plaj alanı dar ama Deniz temiz. Gün batımı harika. Otopark alanları da bayağı güzel geniş.

17 Temmuz 2022 07:46 - Google Yorumu

Eren Zinciryıldız

4 İyi

Güzel ama benim geldiğim tarihte çok kalabalıktı neredeyse yan yana çadırlar vardı, plajı çok büyük değil hatta çok küçük diyebiliriz, bu kadar kalabalık olmasından dolayı elektirik sıkıntısı vardı bazı çadırlara elektrik gelmiyodu siz ortak kullanım alanlarında elektrik ihtiyacınızı gideriyordunuz, fiyatına göre mantıklı bir yer gidilebilir. Dikili merkezden 10 15 dk uzaklıkta.

14 Temmuz 2022 10:09 - Google Yorumu

Uğur Akıncı

5 Çok iyi

Manzarası harika. Mekan sahibi Emre bey ve ablası çok güzel insanlar. Her konu da yardımcı oldular. Tuvaletler çok abartılmış yorumlarda ama kamp yeri her yer kum. Birazda insanlarla alakalı pis bırakırsan pis olur. Dolaplar yeterli sayıda ve soğutuyor. Eksi yanlarıni ararsan illaki bulursun ama gerek yok kamp yeri. Lüksü arayan 5 yıldızli otele gitsin. Bana göre tek sorun denizin taşlı ve Kayalık olması. Oda mekanla alakalı değil. Çalışan herkese teşekkür ederim. Başta Ali ve Emre beye.. Gönül rahatlığıyla ailecek gelebilirsiniz...

13 Temmuz 2022 09:59 - Google Yorumu

Nisa Durak

5 Çok iyi

Tam bir fiyat performans yeri. Kişi başı 90 tl ödedik. Tuvalet ve duş alanlarının temizliği kamp alanındaki kalabalığa oranla gayet iyiydi. Ayrıca kamp alanında yiyeceklerinizi muhafaza edebileceğiniz birden fazla yerde buzdolabı mevcut. İşletme sahipleri de oldukça anlayışlı, güler yüzlü ve yardımseverler. İnanın 90 liraya alabileceğiniz en iyi hizmeti alıyorsunuz. Tekrar ziyaret edeceğiz 🌸